reklama

Odpor voči homosexuálnym zvrhlostiam

Sledovanie počínania homosexuálnych aktivistov počas návštevy pápeža Benedikta XVI. v Barcelone ma len utvrdilo v tom, že homosexuálne hnutie je založené na pilieroch ako provokácia, zvrhlosť a neúcta.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (34)

Byť homosexálom, tak po čoraz častejších a tvrdších akciách homosexuánych aktivistov po svete mi je skutočne zle, že som zneužívaný na propagandistické a úplne neslušné ciele. To, čo stvárali homosexuálni aktivisti počas návštevy pápeža Benedikta XVI. v Barcelone ma len utvrdilo v tom, že homosexuálne hnutie je založené na pilieroch ako provokácia, zvrhlosť a neúcta.

Odteraz mi je jasné, že nemá zmysel konštruktívne sa baviť s homosexuálnym aktivistom o týchto veciach. Definitívne uzavieram svoj názor na túto tému: im ide len o jedno: aby celá spoločnosť podporila ich zvrhlé správanie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je mi ľúto slušných homosexuálov, ktorí sa musia hanbiť za to, akým spôsobom sú vo svete homosexuálnymi aktivistami vykresľovaní a prezentovaní.

P.S. God loves all, to je pravda. Ale: God doesn´t love sin.

Viktor Petrašovský

Viktor Petrašovský

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ja Rusyn byl, jesm i budu.. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu