reklama

Expremiérka Radičová: Referendum vyplavilo hnus

Expremiérka sa nemýli. Toľko ohavností, vulgarizmu, neúcty a verbálnej špiny, aká sa zvalila na konkrétnych ľudí (napr. p. Chromíka) a na Cirkev (ktorá referendum ani neorganizovala) v diskusiách, ale aj z úst odporcov referenda vrátane politikov (Bláha, Sulík...), to nečakal asi nikto. Referendum bolo užitočné, okrem iného, aj na to, že ukázalo kto kde stojí. Korunu odporcov referenda zasadil najvulgárnejší súčasný slovenský politik - R. Sulík.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Rok 1948 priniesol do našej krajiny nástup diktatúry, ktorá sa tu držala 50 rokov. Doteraz priemerne inteligentný človek nedokáže pochopiť, ako je možné, že vo voľbách v r. 1948 si občania slobodne zvolili politikov presadzujúcich neslobodu a diktatúru. Detto voľby do nemeckého ríšskeho snemu roku 1932.

Toto referendum (7. 2. 2015), ktorého som nebol pôvodne zástancom, ale stal som sa ním až keď som videl, aké špinavé reakcie a prácu hlavných médií vyvolalo, som sa napokon rozhodol podporiť.

Hoci bolo (výsledkovo) neúspešné, neľutujem moju účasť - aspoň sa pred svojimi deťmi, vnúčatami nebudem hanbiť, keď mi v budúcnosti položia otázku, ako je možné, že sme si v 21. storočí slobodne zvolili politiku presadzujúcu neslobodu a diktatúru.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

P.S. Uvedomujem si, že ak by referendum organizovala druhá strana - t.j. organizácie typu Inakosť, účasť by dosiahla 5-10 %.

Rovnako beriem ohľad na to, že voľby do europarlamentu v r. 2014 dosiahli u nás 13,05 %.

Viktor Petrašovský

Viktor Petrašovský

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ja Rusyn byl, jesm i budu.. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu