reklama

Ako je to možné ?

V televíznych novinách som dnes zachytil správu o demonštrácii britských moslimov, vyjadrujúcich svoj hnev a protest proti tomu, že bol zabitý U. Bin Ladin. Demonštrácia moslimov sa konala v Londýne, nie niekde v arabskom svete, či Pakistane, ale v hlavnom meste Spojeného kráľovstva.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Je pre mňa vysoko nepochopiteľné, ako je toto vôbec možné, kde berú tú drzosť, odvahu a suterén morálky tí, ktorí sa odvážia uprostred západného sveta - v Londýne protestovať za toho človeka.

Na moje nemilé prekvapenie, som však nezachytil ani zmienku o tom, že by polícia niekoho zatkla. Ide pritom o jednoznačné prihlásenie sa k terorizmu, čiže o trestný čin. Navyše, aj ten najnevzdelanejší človek planéty vie, že U. Bin Ladin je symbolom terorizmu, čiže zla a akákoľvek podpora v tomto smere je porušovanie toľkých morálnych princípov, koľko zločinov má na rováši ten bývalý terorista č. 1.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čo si má človek myslieť o sile štátu, ktorý pripustí podobné konanie na svojom území bez reakcie ?

Naopak, došlo údajne k zatknutiu tých, ktorí protestovali proti moslimským protestujúcim. A to je už fakt choré.

Viktor Petrašovský

Viktor Petrašovský

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ja Rusyn byl, jesm i budu.. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu